Dwa słowa:
wiele języków
wiele narzędzi
wiele sposobów
wiele pomysłów
wiele kreatywnych głów
wiele nowoczesnych rozwiązań
wiele przestrzeni do zagospodarowania
jeden cel – sprzedaż produktu/usługi/siebie/…
jedna komunikacja [one communication]
Kolejne dwa słowa:
Paulina Żmijowska
Kolejne miejsce w świecie online, w którym media poręczają za czyjąś eksperckość. W tym wypadku moją. Lubimy wierzyć, że dostrzegamy ściemę, ale tak nie jest. Podobno natura ekonomii powoduje, że wszyscy wierzą w słowa i nowo odkryte zjawiska. Podobno. Bo zjawiska nie są nowe. Ale autorski sposób ich przedstawienia, próba zrozumienia przekazu i przeniesienia go w codzienną kulturę komunikacyjną już tak.
Od kilku lat zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją, identyfikacją wizualną, content marketingiem i promocją w przestrzeni nowych mediów. Jestem entuzjastką nowych rozwiązań technologicznych w social media i budowania relacji z klientami. Pracowałam przy projektach strategii rozwoju wizerunku firm oraz prywatnych przedsiębiorców, zajmując się także marketingiem B2B w kanale partnerskim. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w agencjach PR-owych, start-upach oraz przy pracy z podmiotami z zakresu rynku e-commerce i nowych technologii. Prowadzę gościnne wykłady i szkolenia, aktywnie uczestniczę w konferencjach naukowych, gdzie szeroko prezentuję problematykę content marketingu, relacji z mediami i budowania wizerunku w sieci. Jestem autorką licznych publikacji oraz monografii z zakresu nowych mediów i komunikacji. Doktorantka Uniwersytetu Ostrawskiego w Czechach, nauczycielka akademicka (UKSW w Warszawie), założycielka Koła Naukowego Content 3.0.
Miały być dwa słowa. Ale zawsze wychodzi więcej. Jestem ekstrawertyczką.