Konferencje i publikacje

12202511_974515185952140_302137054_n Konferencje ogólnopolskie i międzynarodowe:

  • 30.04.2018 Narodowy Uniwersytet Pedagogiczny im. M. P. Dragomanowa w Kijowie, Ukraina: „XVII Międzynarodowa Naukowo – Praktyczna Konferencja <<Aktualne problemy nauk humanistycznych w badaniach młodych naukowców>>” (art.: Komunikacja w dobie nowych technologii. Społeczeństwo social media na wybranym przykładzie)
  • 20.04-26.04.2018 Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych PWSZ w Płocku: „IV Międzynarodowa konferencja online Nowy Wymiar Filologii – Języki, Literatura, Językoznawstwo, Kultura” (art.: Komunikowanie w sieci: nowy wymiar dialogu kulturowego. Wybrane aspekty)
  • 14.11.2017 Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej: „Medialny zawrót głowy. Znaczenie mediów dla człowieka w XXI wieku” (art.: Komunikat chwili w przestrzeni social media. Real time marketing)
  • 27-28.03.2017 Uniwersytet w Ostrawie, Republika Czeska: „Slavica Iuvenum XVIII”(art.: Uczelnia w obliczu medialnych wyzwań. Case study)
  • 14.11.2016 Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej: „Medialny zawrót głowy. Znaczenie mediów dla człowieka w XXI wieku” (art.: Uczelnia w obliczy medialnych wyzwań)
  • 16.02.2015 Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej: „Bielsko-Biała: historia-kultura-sztuka” (art.: Social media jako przestrzeń wspierająca ratowanie dziedzictwa kulturowego na przykładzie Stanicy Harcerskiej w Górkach Wielkich)
  • 13.04.-15.04.2015 Katolicki Uniwersytet Lubelski: „Kanon czy kontestacja? Pytania młodej polonistyki” (art.: Social media w dziedzinie e-polonistyki)
  • 19.05.2015 Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie: „Supermarket kultury” (art.: Miejsce jednostki w przestrzeni social media)
  • 16.11.2015 Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej: „Rzeczywistość w mediach. Media w rzeczywistości” (art.: Odbiór emocji. Czyli o komunikacie chwili w przestrzeni social media słów kilka)
  • 28.11.2015 i 13.05.2017 TEDxBielsko-Biała konferencja międzynarodowa 
    PR&Social Media Specialist:
    zarządzanie komunikacją marketingową (w tym międzynarodową), przygotowanie kampanii reklamowej w social media oraz kontakt z mediami
  • 18.04-19.04.2016 Katolicki Uniwersytet Lubelski: „Kanon czy kontestacja? Pytania młodej polonistyki część 2” (art.: Jak zarządzać nową przestrzenią? Współczesna uczelnia w obliczu wyzwania)

 

12202511_974515185952140_302137054_n Publikacje naukowe:

 

12202511_974515185952140_302137054_n Raporty IR Center, IAB Polska oraz wywiady:

 

12202511_974515185952140_302137054_n Wywiady:

 

12202511_974515185952140_302137054_n Reportaże:

 

12202511_974515185952140_302137054_n Artykuły:

 

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij