Projekt naukowo-badawczy:
Fenomen kreowania wizerunku bycia fit w social media
we współpracy z Polskie Badania Internetu
kierownik: dr Anna Miotk
główny wykonawca: Paulina Żmijowska
Projekt ma za zadanie nakreślić obecny status funkcjonowania wizerunku bycia fit w przestrzeni social media.
Celem projektu jest promocja zebranych wyników z przeprowadzonych badań oraz wypracowanie i przedstawienie sposobu modelu analizy obszaru z zakresu kreowania wizerunku bycia fit w social media.
Koło Naukowe Content 3.0
Międzywydziałowe Koło Naukowe Content 3.0, którego celem jest przede wszystkim połączenie wiedzy z zakresu szeroko rozumianego contentu. W jego skład wchodzą przede wszystkim takie dyscypliny naukowe, jak: zarządzanie, socjologia, marketing, filologia, informatyka i programowanie. Koło Content 3.0 to „narzędzie”, dzięki któremu wszyscy partnerzy, zwolennicy, członkowie czy opiekunowie tworzą nową wartość oraz jakość przekazu informacji.
Na bazie Koła organizowane są spotkania, warsztaty, networkingi, case meetingi oraz konferencje naukowe i wyjazdy tematyczne. Istotną rolę stanowią także dostępne materiały elektroniczne, w tym artykuły, opracowania czy krótkie komunikaty.
Facebook: Grupa Koła Naukowego Content 3.0
WWW: content30.ath.bielsko.pl
YT: Video Koła
Ambasador Uczelni ATH w Bielsku-Białej, Święto Uczelni 2018
Wykłady zewnętrzne
Politechnika Poznańska, Division of Transport Systems
Mistrzostwa Polski w Content Marketingu
Szczegóły tutaj: http://www.mistrzostwacontent.pl